esereaa Kızlar merhaba, ben Gaziantep’te yaşıyorum. Hastane ve doktor bir de doğum ücretlerini merak ediyorum deneyimleyenler yazabilir mi ona göre seçim yapacağım. Medical düşünüyorum ama çok pahalı dendi.
Naime4049 esereaa evet canım çok pahalıymış orası bende saha karar veremedim Nerde yapcavıma burdq bekliyim bende
Aysegul300818190288 esereaa Hatem Hastanesi’ne gidiyorum bende cuma günü sordum doğum ücretini sgkli iseniz normal 1750 sezaryan 1950dediler doktora göre değişmiyor
Nese_2770 Hatem hastanesinde nazan özdemire gidiyorum bi kaç ay önce sorduğumda sezeryan 2000 normal doğum 1750 civarıydı , cuma günü kesin tutarlarını öğrencem gün vercek doktor. Siz hamgi hastaneye gidiyorsunuz?
Nese_2770 Yok doktora göre değişmiyor çünkü ücreti sorduğumuzda hangi doktor olduğunu sormadan direkt söylediler
Aysegul300818190288 Hatem Hastanesi’ne gidiyorum bende cuma günü sordum doğum ücretini sgkli iseniz normal 1750 sezaryan 1950dediler doktora göre değişmiyor