Nette yeri daraldığı için az hareket eder diyor ama yine de tedirginim.. Çok hareketsiz sadece aralarda karnımın bi tarafında sivrilme oluyor .. Bu haftalarda olanlar sizlerin nasıl bebeğiniz ? Hemşire bir arkadaşım çok hareketsiz olunca sezeryana alıyoruz biz hemen diyor 😐