Tedirgin2 Kizlar 34.hafyada 2 haftalık bebeklerin kilo almaması nedeniyle yarın sezeryan olacak ikiz gebelik ,bugün doktor ciğer geliştirici yapacak gerek var mı sizce ,kilo olarak 2 kilolar bebislerin kuveze girerler mi ?
EbruIrmakAhmet Tedirgin2 tabiki gerek var çok önemli ciğer geliştirici.Doğum yapmadan bunu kimse bilemez canım bebeğin durumuna bağlı küvöze girip girmeyeceği
Merbe61 Tedirgin2 Allah sag salım kucahınıza almayı nasıp etdın haftamız kotu degıl kiloları da guzel cıger gelıstırıcı cok onemlı mutlaka vurdurun kuvezde cok kalmaz ınslaalh