Iyi günler bayanlar yeni doğan bebek için hem gaz yapmayan hem de akış hızı az olan güzel biberon tavsiyesi alabilir miyim özellikle tecrübeli annelerimizden. Philips avent, wee baby, Dr browns gibi hangisi anne meme ucuna yakındır. çoğu biberon yorumlarında ağzına süt doluyor akışı fazla diye gördüm :/