Merhaba arkadaşlar;
Bu bebek arabasıyla ilgili güzel bir indirim yakaladım kullananlara sorularım olacak kararsızlıktan gidip alamadım hala. Yenidoğan kullanımı ile ilgili düşünceniz nedir? Anneye dönük kullanılamıyor bu araba bu bir sıkıntı oluşturur mu? Ve araç çok hafif kullanışlı ancak daha kompakt bir şeyler mi almak gerekir baston arabalar ikinci bir seçenek mi olmalı dersiniz? Yoksa yeterli midir bu araçlar?