Evet bir haftalik ağrı izdirabindan sonra bugün kurtuldum şükür ağrısı olan cektirmek isteyenler aklında soru işareti olanlar için açıyorum bu postu çünkü çok uzun bir araştırma sonucu karar verdim çektirmeye. Çünkü bende bilmiyordum gebelikte diş çekimi nasıl oluyor diye ve çektiren kimse duymadigim için içinde korku vardı. Bu korkuyu yasayan arkadaşlarıma bi nebze olsun faydam olsun isterim.gonul rahatlığıyla çektirip bu ağrıdan kurtulabilirsiniz 🥰