Başlık bi tuhaf oldu ama şöyle ifade edeyim çatı muayenesi olruğum gün bi kaç kez açık kahve (ama baya silik kahve yani) akıntım gelmişti burada herkes normal dedi oluyormuş , sonra böyle 1 kez olmak suretiyle fışılt diye akıntım geldi (ama normal kıvamında değildi sanki su gibiydi fakat miktarı azrı ve 1 kez geldi) şimdi de 2 dir beyaz akıntı ama böyle çok açık fıstık yeşili bebe yeşilimsi yansımalı akıntı geldi kokusu kötü değil aksine böyle hastane kokuyor 😅 yani tıbbi atık kokusu gibi kötü değil anlayamadım gitti bu arada bunlar 3 günlük süreç yani 1. Gün kahverengi sonraki gün fışılt şimdi de bu ay yaşayan bilen bilgisi olan var mı?