F_nur34 bizim de bebiş biraz toplu doktorum çok normal doğum yanlısı, sen de çok müsaitsin normale ama çok kilo alırsa son anda bir sezeryan durumu olabilir dedi ben de onu hiç istemiyorum 😔 suni bile daha iyi geliyor bana ama yaşamadan bilemeyiz tabiki canım. Bakalım başımıza neler gelicek 🤦♀️