Ebru3404 Selam kızlar ben sezaryen olucam 2. İstanbul eğitim ve araştırma hastanesi prof. Dr. İlhan Varank ta doğum yapıcam orda doğum yapan varmı bu ay yada geçen ay korona hastası varmış filan lütfen cevap
Rukiye58 Ebru3404 o hastahane pandemi hastahanesi hatta doğum yapsn bir kadının bebeğine bulaşmış diye duymuştum
Denizderya1937 Ebru3404 daha Doğum yapmadım ama kontrollerime oraya gidiyorum korona atlattım onun bölümü farklı ama Doğum haneleride keza öyle