Minnak35 doktoruna güveniyorsan korkma, bu arada ben de alerjik bi insanım, nefes problemim var, konkalarım şiş. Burnum sağ tarafı yüzde 90 kapalıydı, ameliyat olmuştum. Senin kadar sıkıntı çekmiyorumdur muhtemelen ama az çok anlıyorum seni. Hangi yöntem daha kolaysa o senin için iyidir. O yüzden çok da sezaryen sorgulama her insanın geçireceği operasyon kendine özgüdür. Ameliyatlara girerken morali iyi olanların daha iyi geçtiği bile bilimsel olarak kanıtlanmış bişey. 10 kişiden belki 1 ininki ağır geçiyor. Biz iyi düşünelim iyi olsun, karnımızda bebek var onu da strese sokmayalım 😁