Canım bnde sezeryan oldum çok rahatti hemen yürüdüm gazimi çıkardım, ilk kalkis birazcik zordu oda normal ameliyat sonuçta, hemen toparlandim bebegimle ilgilenebildim 2 gün hastanede kaldım o sırada bol bol yürüdüm korktuğum gibi asla olmadı, herkesin aslında vücut yapısına bağlı iyi dusn ki iyi olsun 😍