Zhrark 36 haftamiz bitti hala isim yok. Simdiye kadar dusunduklerimiz. Beren, gökçe, zeynep gülce, ebrar,beril falan fikriniz var mi? Yardimci olun:)
Gokser Zhrark Gökçe ile Beril çok güzel isimler bence, tabii son karar sizin. Sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah🙏🍀
Hazalperi Zhrark Beril’in anlamı neymiş acaba bizimse kiz da aklıma hiç işim gelmiyor şuan sadece hazal ismini beğeniyorum :)
yumukeller Zhrark bizimde kızımız olacak inşallah. Asya ve Alya arasında kaldık. Eşim Alya ben Asya istiyorum umarım galip gelirim 😂
cutemom95 Csnsu Ya yanlış anlamazsanız badenin şarap gibi bir manasi var. Eski şiirlerde de bol bol bu manada kullanılır. Fonetigi güzel ama.
Zuhal_tozlu Ben sare istedim ama abimiz var 8 yaşında o illaki deniz istedi vazgeçiremedim kıramadım oyüzdende deniz olucak nasipse 🙏 ❤️
Nur1363 Tugbal_dag2 bende berra koyacaktim. Rasullah Berra ismini koymayın diyor. İsmi Berra olan bir hanım sahabenin ismini degistirip Zeynep yapıyor. O yüzden koymadim
Mom36 Zhrark canim isim bulmak kolay. Ben isimi buldum ama bil bakalim ne eksik 😁rabbim nasip edrse kiz olursa MINA düşünüyoruz. Amaaa yok 😏uzunca bi sürede olmaz zaten.😪
rodin123 Zhrark nedense benim icin isimlerin hikayeleri önemlidir büyüdüklerinde neden diye sorduklarında güzel hikayeleri olsun isterim kızımın ismi arin İdil arin öyküyü duymuşsunuzdur belki kanserle savaşan bi kızın mücadelesi o kadar tatlı ki araştırırsanız bulursunuz İdil’de 1 Mayıs’ta işçi bayramında mücadele eden bi genç kızın ismi benim icin çok anlamlıydı mücadelesi koydum hiç pişman değilimm ben olsam hikayesi güzel olan bi isim koyarım
Goz35 Benim iki kızım var biri fatma biri aysenur arya suan 14haftalık hamıleyım neyım olcak bilmiyorum ama rüyamda kız cocuk gördüm ismi alya ydı belki hosuna gıder