Yelida Selam bayanlar ✋🏻Allah izin verirse haziranda ikizlerim olacak biri kız biri erkek isim hala bulamadık yardımcı olurmusunuz ♥️♥️♥️☺️
ozzelis Yelida benim kızım olacak inslalah ben kızımın ismini NAZ DİLA ❤️koydum oğlum olsaydı YAGIZ EFE koyacaktim❤️☺️
Dilan3eymenn Aygul01 ablamin adı eylem oğlumun adı Eymen 😉😉😀şimdi ikinci oğlum olcak kayra koycsz inş
halime21 Yelida hep ikiz ama ayrı cinsiyet olur Baran ve yağmur koyarım diyorum ikisi de aynı anlam 🤗
Betyyy Canım benimde ikizlerim olucak Haziran da Ömer/Zeynep koyucam insllah uyumlu olması şart değil
Bebiskomm Yelida ayça - ali, dora - doru, yenay - yenal, sıla (benim de ismim👋😀) -selim, can - cansın