Zuzum577 nilgun_41 dun soyledim birazda agri vardi kasigimin sag tarafindan dedi sidikte yanma olursa gel olmazsa pazartesini bekle
Masaltugba Zuzum577 güya yurt dışına derler gelişmiş diye. Türkiyeye kurban olalım valla. Şuan nasılsınız bebiş hareket etti mi
Zuzum577 nilgun_41 amin insAllah simdi biraz hurma yedim haraket etdi hurmayi seviyo bebisler bilseydim butun gun yerdim iyi olmasini bilmek icin🤭
Zuzum577 nilgun_41 aynen sekerli seyleri seviyor ama kek yedim kipirdamadi hurma yedim hemen kipir kipir ne guzel bi sey ya her gun tekmelesin canimi acitsin ama durmasin o guzel haraketleri 🤲
nilgun_41 Zuzum577 aminnn annelik ne güzel birşey Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımiza almayida nasip etsin yanımızda yatsinlar kıpır kıpır 🤗
Wonderanne Zuzum577 bak bu olabilir 20den 25e beslenemedim bebek güçsüzdu 25den 30a beslendim ne kadar güçlü hareketleri oldu miniğimin bir görsen teyzesi büyüyor bebişin o yüzden öyle 🤗🌸 masaAllah
Zuzum577 Wonderanne aynen bu gun gitdim sonunda bebegimjn kilosu 2.800 qram masAllah kizima jnsAllah 19 gunede guzel kilo alir
Zuzum577 Masaltugba wvet haraket ediyor bide kasiliyor ama az haraket ediyor icerde kipir kipir ama tekme vurmuyor annesini incitmek istemiyor akilli kizim qaliba😍