Semaaktas123 Yeniyim burda arkadaşlar öncelikle RABBİM YAVRULARINızı sağlıkla kucağınıza ALMAYI NASİP ETSİN….35+3 günlüğüz rahmimde alt karnımda baskı hissediyorum ve oturduğum yerden kalkınca biraz yürümekte zorlanıyorum….birde midemi cok ağır hissediyorum varmı aranızda böyle olanlar 3 gebeliğim ikisinde cok rahattım bu minnakta cok zorlandım🤭😊🙇🏼♀️❤️
Sdayvs Semaaktas123 merhaba 34 haftadan beri yattığım veya oturduğum yerden kalkknca aynı dediğiniz gibi oluyor sanki taş var da yürüyemiyorum🙈 dr magnezyum eksıklıgınden dedi ilaç vermişti taa 26 haftada ama pek te içmedim açıkçası 🥰 yine de tüm gebelerde oluyor genelde korkmayın normal soda ve muz da iyi geliyor bu ağrılara
Suleyigit Semaaktas123 Ayy aynı ağrı bendede var 31+1im ve cildiriyorum artık suan yataktayim sağdan sola soldan sağa dönemiyorumm😢😥
Ezgikurt Semaaktas123 29 +5 gunluguz bendede ayni sorun var geceleri uyku yok donemiyorum bile yataktan sancidan kivraniyorum ayaga kalkamiyorum kalksam oturamiyorum😔
Ezgiii11 Semaaktas123 benim bebişim plesantası biraz asagda bende yurudukce ıkı buklum oluyorum baskı oluyor resmen bel agrısı felan kanama felan oluyor ama senin sürekli ayakta kalmaman lazım çünkü bir arkadaşım bu sekıkde dogum yapmıştı dikkat et
arife351_ Sdayvs magnezyum ilacını için gerçekten biraz fark ediyor Allaha şükür bacak ağrısı falan yaşamadım diğerlerini yaşıyorum ama ilacı bir kaç gün bende içmemiştim hemen farkediyor onu içmeye özen gösterin bence
Sdayvs arife351_ ilaca tekrar baslıyım bari magnorm iciyorum suda eriyen oralete benziyor tadı midemi bulandırıyor🥴 resmen ama bebişler için dewam
Merve23 34.haftaligim aynı durumu .yasadim magnezyum hapi ve bol bol yogurt su iyi geliyor bana.rahime baski yapip tuvalet durumu cok oluyordu,sol bacak uzerine basamiyordum.yatsam sıkıntı kalksam sıkıntı idi.magosit kullaniyorum
Semaaktas123 Suleyigit RABBİM YARDIMCIMIZ OLSUN GERÇEKTEN ZOR AYNISI ME YATAKTA DÖNE BİLİYORUM NE TAŞIYABİLİYORUM😞
Semaaktas123 Ezgikurt seninki cok erken RABBİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN SANMIYORUM KÖTÜ BİŞEY BEBEKLERDE AĞIR OLABİLİR
Semaaktas123 Ezgiii11 sezeryan olcam canım bebeğim yukarda aşagıdada bişeyleri var ama kafamı ayakmı bilemedim 😄son 2 haftam kaldı Rabbim yar ve yardımcımız olsun cümlemiZin canım sende cok dikkat et
Arinna Semaaktas123 Bende ilk gebelik ilk bebek doğurdum. Biraz zorlandım. Ama doğum yapınca uçtu gitti hepsi🥰🥰
Semaaktas123 deletedmom815 aynı ya benimde aynı RABBİM YARDIMCIMIZ olsun benimde 3.buda kız diğerlerinde cok rahattım ama Bunda 3 aydır cok zorlandım
Semaaktas123 deletedmom815 deletedmom815 bende bayramdan sonra Haziran’ın ya 3 ya 5 QLLQH İZİN VERİRSE PERŞEMBE GÜNÜ YAzarım buraya muane sonucunu inşaAllah