Merveb46
Ben ayda bir gidiyorum şu pandemi sürecinde (eğer bir risk yoksa)sürekli sürekli doktora gitmek bana sakıncalı geliyor açıkcası. Soracağım bir soru olursa doktoruma whatsapdan soruyorum veya arıyorum zaten. Gittiğimde de 20-25 dk detaylı detaylı anlatıyor belki çok sık gitmediğim için daha uzun sürüyordur. Benim henüz 15+4. İlerleyen sürelerde doktorum illa daha sık gel derse artıracağım. Aklımıza takılan şeyleri sormak ve fikir almak da en doğal hakkımız. Bazı insanaları anlamak güç.🤷♀️