Kızlar 32+4 haftaligiz esenlerden büyükcekmece ye taşınacagiz bayram sonu gibi. Doktorum burcu aydın boyama dan çok memnunum ama temmuz ayında doğuma gelmek sıkıntı olcak beni için. Ne yapsam diye de düşünüyorum. Kayinvalidemler esenlerde oturuyorlar. Eşimde doktorunu değiştirmek istemiyorsan annemlerde kalaim diyor. Ama rahat edemem oyle de. İki arada kaldım. Sizce ne yapmalıyım. Ve büyükcekmece doktor önerinizi bekliyorum