Ewet bayanlar bende buraya doğum hikayemi paylasayim Rabbim Kimseyi O Acida Darlıkta Kesinlikle Bırakmasın Kesinlikle Burda okudugum doğum hikayeleri gibi kolay olmadı benim sizi korkutmak istemiom ama 25 yaşındayım bu yaşıma kadar yaşayıp unutamadığım tek şey dogumum olacak gerçekten çok zordu Rabbim Hamile Olanları Bı seste Kurtarsın sabah saat 5 di yataktan ani bı firlamayla kalktim ama afedersiniz doğum suyu aklıma gelmio son zamanlarda çok sık lavaboya gittiğim için ve çok fazla su içtiğim için zanediom idrara cikiom kendimi tutamiom 5 tane iç çamaşırı degistirdim hepsi ıslandı ama halen doğum suyu aklıma gelmio ve sancimda yok sadece su gidio 2 saat suyum gitti sancılarım başlamaya başladı başlayınca şüphelenmeye başladım saat 8 e doğru kizkardesimi aradim olayı anlattım kizkardesim kızdı çabuk kalk ne bekliosun doğumun başlamış hastaneye git bı an önce kalktik hastaneye gittik 1 cm açılma var suyu gitmeye başlamıştı ambulansla beni kendi doktorumun olduğu yere götürdüler elaziga bı saatlik yolda sancılar 3 dk da bı geliodu paraya gidene kadar 3 cm acilmam olmuştu o sancılar bı yana o çatı muanesi acilma dedikleri muane bı yana resmen her baktiklarinda muanne ettiklerinde o hastane sesimi duyuyordu çok zordu doktorum çok iyidi rabbim hep öle merhametli insanlarla karşılaştırsın hep onun desteğiyle yine ayaktaydim neyse öle böle derken suni sancı verdiler ama ablamla görümcem bana dio kas gevşetici bu canın çok agirmasin die yapiolar suni sancı olduğunu bilmiom 5 cm açılma oldu bı daha suni sancı verdiler 7cm oldu ve beni aşağı dogumhaneye götürdüler çatıya çıkardılar bı daha suni sancı verdiler ve işte on gerçekten bagirmaktan sesim kesilmiş hastane sesime Sait olmuştu doktorumla hemşire ıkın ıkın die ricada bulunuolaar ve sonunda ikina ikina basardim bebeğin başı çıkınca doktor kordonunu kesince gördüm ama erken olduğu için kordonu kesildiği gibi çocuk doktoru geldi aldı yoğun bakıma kuveze aldilar doktorda alttan dikiş atti odama çıktım ve hiç yawrumu kucağıma almadım durumu iyi değildi inliomus dolaşım sistemi düşük oksijeni düşükmus ve dünden beri orda hiç gostermediler bugün gördüm ama ne dokunabildim ne kucağıma alabildim inşallah en yakın zamanda toparlanır yawrumu kucağıma alır koklarim bu hasretlik de biter bütün anne adaylarinada kolaylık dilioom rabbim yar ve yardımcıları olsun