Gyemila Kızlar merhabalar 12haftalık gebeyim kontrole gittim hersey çok normal çok şükür ki ama doktorum folik asite devam dedi ilave birsey vermedi.Sizler de folik asit mi kullanıyorsunuz
Semam Gyemila Benimde 13. Haftada folik asiti kesmişti d vitamini ve kan ilacı yazmıştı bana onun haricinde bisey kullanmadım.
feamtrmea folik asit üçüncü aydan sonra bırakılıyor diye biliyorum ki doktorumds devam etme artık dedi kan ilacıyla vitamin ilacı verdi
feamtrmea yok direk gittim 15. haftamdayım folik asiti bırak üç ay kullanılıyo zaten dedi sizin de bidahaki gidişinizde kesecektir büyük ihtimalle