insan_insan Tugce1803 bence ihmal etme progestan filan başlarlar sizinle yakın günlerimiz benimde salı günü tırnaktan bile küçük silince kahverengi akıntı gelmişti hemen progestan yazdı doktorum sonra bir daha gelmedi
Mutlu_anne00 Tugce1803 ya ikinci kanamayı niye bekliyorsunuz hamilelikte hiç bir kanama normal sayılmaz aynı şeyleri yaşadığım için biliyorum hemen hastaneye gitmelisiniz bence insllah hiç bişey olmaz geçmiş olsun 😔
yldrm_58 Tugce1803 ben bebeğimi gündüz idrar tahlili yaptım 2 çizgi cıktı akşam kanamam oldu öle öğrendim sonra doktor dedi düşük riskin var dinlenceksin hiçbişey yapmicaksin şuan 7 ayligim
Deletedmom191 Tugce1803 kuzumum bende geçen gün oldu 7.hafta girdim nasıl aklım cıktı pembe gelio.sildikce taksiye binip gittim doktorum gel dedi hemem kalp atışı iyidi şükür nasıl aklım çıktı ki ağlamamak için zor tuttum stres olmasın die ztn bi ton iğne ilaç kullanıyorum baştan beri progestan fitil ve iğnesini hergune çıkardı hemen proloton da yaptırdı o gün şükür eve geldiğinde kahveye dönmüştü ve geçti daha gelmiyor perşembe gideceğim çağırdı kontrole haberde beni de sakin olmaya çalış kuzum
Babyy1S Tugce1803 adet kanaması gibi geldiyse rahimde kanaman olabilir bu hafta bende kahverengi geldi beklemeden gittim doktor bana adet kanaması gibi geldiginde direk gel dedi yerlesme de kan gelmiyor diye biliyorum daha net bilen birine danış derim ihmale gelmez
Age Tugce1803 6 haftadan 15 haftaya kadar kanamam vardı Hem de adet olur gibi. Progestan kullandım. Bebeğim beni bırakmadı şükürler olsun. Allah yardımcınız olsun bu mübarek günde. Bolca dinlenin. Hoc kalkmayın ben sadece tuvalet için jalkiyodum. Eşim de işten ayrılmıştı herseyde bir hayır var demekki bna o baktı. Mutlaka doktora gidin lütfen.
Zsnbr Tugce1803 icini ferah tut canım kesin tsh denilmez zaten öyle olsa biliyorsn bnm 25 çıktı sayfada resmen en yüksek benm. Yerleşme kanaması olabilir stres yapma yorma kendini yat iyice dinlen
begumbektass Tugce1803 Çok geçmiş olsun , yerleşme kanaması adet kanı gibi olmaz, süreklilik halinde gelen bir kan var ise riskli bir durumu gösteriyor olabilir, lütfen hekiminizi arayın ya da kadın doğum nöbetçisi olan bir hastaneye gidin.
Tugce1803 Acile geldim tekrar beta hcg, hemogram istendi kadın doğuma konsültasyon istendi gittim ama bişey göremedim dedi doktor idrara sıkışık gel dedi dua edin🤲🏻
bebegimmm16 Kuzum çok geçmiş olsun kötü düşünmeyelim bebeğin güçlüdür ve annesine tutunur inşallah güzel haberler ver bize 😢
Tugce1803 Kızlar idrara sıkışık gittşm beta hcg 20.125 hemogram temiz çıktı. Kese 8 mm miş kese içinde ve dışında kanama yokmuş. %10 düşük riski varmış. Progestan 100mg sabah akşam ağızdan içeceksin dedi. Şu an kese içi boş kanama da yok tekrar hcg ver 20 bin üstüyse bebek görünürse o zaman tekrar konuşuruz dedi. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin🤲🏻
nisan-23 Tugce1803 Allah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin stres yapmayın mümkün olduğunca yatin ayakta kalmamaya çalışın
Meerryy Tugce1803 canım hayırlısı ile rabbim şifanı versin sağlıkla kucağınıza alın inşallah stres yapma sakin ol dua et oku bol bol inşallah bişi olmayacak