Bbsraa Kızlar.ayak bileklerim akşamları özellikle acayip şişiyor. Normalmiş ama sol ayağımın bilek kısmınin biraz üzerinde kırmızı lekeler gibi ezilmis gibi bir his ve basınca aciyor acaba bu ödemden kaynaklı bisey mi olan var mı böyle?
Eylul01 Bn 32 haftalık gebeyim. Ellerim ve ayaklarım şişti. Özellikle ayakta kalınca daha çok şişiyor ve ağrı yapıyor ayaklarım. Odemden mi bilmiyorum 🙄
Mom20_ Eylul01 hic sormayin vala o dert bendede var odemden dolayi ellerim sismis doktor damar sıkısmasi oluyor dedi odem yuzunden ellerim cok agriyor acayip sismis ayaklar zaten artik basamiyorum gerecketen cok agriyor bende 35.haftamdayim😔
Mom20_ Bbsraa aynen vala saat sabahin 4 u ben hala ayakatayim agridan yatamiyorum sabahta agridan hareket edemiyorum