Hll34 Zeynep hanım var çok iyi ama ben Burcu aydına gidiyorum cok memnunum valla ortalama fiyatı 2000-2200 olması lazm normal dogm ve sezeryan arasnda cok fark yok hastane kocaman zaten biz başakşehşrdeyiz ama doktorumu cok sevdigm icn oraya gidiyoruz hastanedende cok memnun kaldm avicenna berbat… bi yakınım orda dogum yaptı medipılle aynı fiyat neredeyse ama ne düzen var ne hijyen ben kendim sağlık sektöründeyim hiç bir işleri düzgn yapmıyolar düşün yakınım emziriordu öyle koridordan geçen bi adam dan diye kapıyı açtı aa pardon hasta odasımı dedi kadındogum servisinde 🤷🏼♀️