Heyda milyon kere alışveriş yapmışımdır ebebek İnternet sitesinden şu zamana kadar kargonun gecikmesi ve parça parça gelmesi dışında Bi sorun yaşamadım. Ürünleri tedarik ettikçe yolluyorlar mesela birr kaç şeyle 2 paket kulak çöpü sipariş verdim Biri geldi digeri de başka Bi gün geldi alakasız Bi şekilde. Sonra gelen kargocular da bize surat asıyor sanki 3 liralık sipariş vermişiz gibi