Bende 36 haftalıkken bebegımın suyunun çok az olduğunu ogrendım ve hafta olarak 32 haftaya denk geldıgını ogrendım baya zayıftı doktorum kızdı bana hatta günde 1 ögun tek yemek yıyodum suan 38+1im şükür bebegımın kılosu 2900 oldu Ve suyumun sınırı bıraz gectıgını ogrendım yıne de tedırgınım normal doğum ıstıyorum su azlığı buna engel dedı doktorum bılmıyorum hayırlısı sağ saglım dogsun oğlum 🥺