Nadire45 Tiroidi yüksek çıkıp da ilaç kullanan var mı benim yüksek çıktı ilaç kullanıyorum bebeğime zarar verir mi diye korkuyorum
Mormenekse Nadire45 hayır kullanmazssan bebeğe zarar verir kullan hemen düşüyor zaten çoğu insanda oluyor canım
Senedaaa Nadire45 mutlaka kullanın. Bende 34 haftalık gebeyim ve iki buçuk aydır kullanıyorum doktorum tiroid ilacının bebek için hayati önem taşıdığını özellikle söyledi.
halime21 Nadire45 cnm kullanmazsan düşüğe ve bebekte zeka geriliğine sebep oluyor aksatmadan her sabah kullan bende 150 mg kullanıyorum ben önceden de tiroid hastasıyım
Ceydaackgz Nadire45 doktorun verdiği ilaç bebeğe zarar verebilir mi Allah aşkına.. tabikide kullanmalısın hem de hiç aksatmadan. Bende her sabah aç karınla alıyorum hemen düştü zaten..
Masaltugba Nadire45 bebeğe zarar verecek şeyi doktor neden yazsın. Kullanmazsan çocuğun beyinsel ve zihinsel gelişmez