Kızlar adetim 2 gün gecikti ve acile gidip kan verdim betam 328 cıktı cok yogundular ve dogru dürüst ilgilenmedler hamilesin deyip yolladılar ama insan emin olamıyor kesin mi diyor korkuyor 😞 napcağımı şaşırdım hastaneler şuan randevu vermşyor her yer dolu . Sizce bekleyip bayramdan sonra mı gideyim hem bebiş büyüsün ultrasonds görünsün yada beklemeyeyim mi ? 🤔 bir de herhangi bi sorunum var mıdır eğer beklersem nasıl anlıcam🤔 düşük tehlikesi yada dış gebelik vs 😓