36 haftalık gebeyim 38 gözüküyor oğluşum. Başlardan beri hep 2 hafta gidiyorduk zaten tabi sonlarda ağrı sancı daha çok tetikledi o yüzden. Şuan 3300 kilosu. Normal doğum yapma riskim azalıyor mu bu şekilde gebelik geçirip doğuranlar varmı? Önümüzdeki 4 haftayı nasıl geçircez düşünemiyorum