Btr doktorunuza göre değişir. Benim doktorum acı duymama rağmen çok rahatlattı. Kasmadığınızda hemen bitiyor ve bizim Sağlıklı doğum yapmamızın ön koşulu bu muayeneden geçmek. Bunu düşünerek kolaylaştırabilirsinşz :) kulaktan dolma bilgiler bizi boş yere ürkütüyor