Blueberry Kızlar gebeliğimin başındayım bugün toxoplazma testi istedi doktor yaptırdım. Negatif çıktı, hiçbir sorun yok dedi. Bunu her ay yaptırmak mı gerekiyor?? bir de sağlık ocağında yapılıyor mu? Ben enayi gibi özelde yaptırdım da kazıklanmış hissediyorum 🙄
selamas Blueberry bildiğim kadarıyla sağlık ocakları yapmıyor bu testi ve hamilelik boyunca evde hayvan beklemediğiniz sürece 1 defa yapılıyor
esrAlp Blueberry sağlık ocağında yapılıyor özele gidiyorum oğlumda da özele gittim o zaman hastane de yaptırmıştım şimdi de bilmiyordum dr um burda çok para alırlar nasılsa izindeymişin git aile hekimliğinde yaptır dedi yaptırdım ne kadar alırlardı bilmiyorum ama iyi oldu
melis_duru Blueberry 1 kez yapılıyor ve sağlık ocağı yapmıyor. Benim 2 kedim var ve hamileyken veterinerde çalışıyordum, ona rağmen 1 kez istedi doktorum
Tortilla Saglık ocagında bu test yapılmıyor. Hayvanla alakask yok iyi yıkanmamıs sebzeden meyveden daha cok bulasıyor. Evdekı asılı hayvanda toxomu olur. Kumunu alıp yemen lazım bulasması ıcın oda hastalık varsa hayvanda. Her ay yapılmaz bı kez yapılıyor Sonradan suphe varsa yapılır heralde.
Cucu2015 Tortilla evet hayvanla ilgisi yok. Hayatım boyunca kedimiz oldu mesela. Toksoplazma testi yaptırdığımda da vardı ilk hamileliğimde. ve ben pozitif çıkacağından emindim. Çocukken de annem eve kedi doldururdu çünkü. Yine de negatifim. Dışarıda yenen yemek ve salatalar ve yeşilliklerde daha çok risk var
Miniginannesiiii1111 Tortilla https://imgyukle.com/i/rAJrOG sağlık ocağında yaptırdım ben sağlık ocağı yapıyor başka ocaklar mi yapmıyor acaba
Miniginannesiiii1111 Tortilla ben Ocak ayında yaptırdım yaptılar daha doğrusu toxoplazma IgM yazıyor görsel olarakta paylaştım hatta şimdi ben mi yanlış anladım acaba🙈 başka bir toxoplazma mi bu
Blueberry esrAlp evet iyi yapmışsınız biz de dün heryer kapalı olduğu için gitmişken hastanede yaptırmak kolay geldi doktorda hiç söylemedi isterseniz dışarda yaptırın fln diye tecrübesizlipiğimize geldi neyse başka testleri devlette yaptırırız olmadı
esrAlp Arkadaşlar sağlık ocağı yapıyor lütfen yanlış bilgilendirmeyin benim sağlık ocağım yaptı demek ki her yer yapabilir
Blueberry esrAlp kimisi yapılıyo demiş kimisi yapılmıyor benim anladığım her sağlık ocağı yapmıyor o zaman bu testi :)
Miniginannesiiii1111 Blueberry sağlık ocağında baktılar ilk hamile olduğumu öğrendiğimde bir daha da bakmadılar 22 haftalık hamileyim
Neslihankk Mirayiko Benim sağlık ocağında yapmadı özel hastane 350 tl istedi henüz yaptırmak kısmet olmadi
Zeynepli1234 Blueberry ben ilk defa duydum bu aşıyı herkese yapıyorlarmı neden yapılıyor bilgi verir misiniz
Tortilla Miniginannesiiii1111 bana yapmadılar istanbuldaym aıle hekımi onu yapmıyoruz dedi yok dogru test☺️
Buse-yurt Kesinlikle sağlık ocağında yaptırdım bende gebeliğin başındayım 7 haftalık gebelik paketi yaptırdım özelde bilinçsizce 580 TL verdik sağlık ocakları ücretsiz yapıyor bunu
Busra_5 15 haftalık hamileyim bu zamana kadar tümü kan testlerini sağlık ocağında yaptırdım şehre ilçeye göre değişir mi bilemiyorum ama duyduğum herkes sağlık ocağında yaptırdı