Mervin Arkadaşlar 36+4 hamileyim .. bgun kontrole gittim .. doktor bebeğin fazla büyük.. kilolu doğmayacağını söyledi .. ayakları haftasına göre kısa dedi 35.hafta dedi...kafası ise 37.hafta .. sizce anormal bir durum mu ? Benzer durumda olanlar var mı ?
Liva Bnm oyleydı. Hatta doktor son adet tarıhın fogrumu dıe hp sorarsı. 2.bucuk kilo dogdu. Kafası ayakları hala minik. Sapkalar eldıvenlr olmuo. Yapısal bi durum cnm korkma. Bu arada suan bır aylk oldu.
Mervin Liva allah bağışlasın cnm 🤗 .. inş bir sorun yoktur bizdede.. normaldir herşey .. 3hafta kaldı artık doğuma heyecan ve stres tavan 🙈🙈❤