Meraba kızlar 31+3 günlük hamileyim.seker yuklemesinden sonra gebelik şekeri çıktı.açlık kan şekerim 60 a kadar düştüğü olur bazen tokluklarım da yürüyüş yapmadigim zaman 150-160 oluyor dun kontrole gittim ultrason da bebeğe baktılar bebeğin durumu suyu v.s iyi cıktı ama şeker heran herşey yapabilir dedi doktor korkuyorum böyle durum yaşayıp bebeğine kavuşan var mı ☹