Tugbacolak haklsın dayanılmaz hale geldi bu günler normalde 41 haftaya kadar bekletiyorlar diye biliyorum 🤦♀️ Doktorlarda saçmalıyorlar bazen burda gittiğim doktorda hep başından salıyor gibi hep 1 hafta sonra gel diyip duruyordu yarım saat uzaklıktaki başka bi hastaneye gittim çok şükür Pazartesi gününe yatış verdi rahatladım ♥️😊inşallah en kısa zamanda sende doğumunu yaparsın canım 😊