PrensTaha Belimde ve kasıklarımda çok fena ağrı var özellikle belimde sanki adetim oluyor gibi enfeksiyondan olabilir mi yoksa doğuruyor muyum
Tugbacolak PrensTaha belden kasıga vuran agrı dogum baslangıcıdır dıye anlatmıştılar gebe okulunda canım dakıka aralıgını tut ılık bır duş al gecmesse dogum baslıyor demkki
PrensTaha Tugbacolak aynen canım belimden kasığıma doğru vuruyor ağrı duştan çıktım ağrımaya başladı daha çok sol kasığım ağrıyor