Merhaba kızlar ilk hamileliğim 13+2 ikiz gebelik yaşıyorum ama 6. Haftada bebeklerimden birinin kalbi durdu suanlik şükür diğeri sağlıklı 1 hafta önce ikili test yaptırdım mayısın 20 sinde çıkacak sonuçlar güzel haberler almayi umut ediyorum ,ama çok korkuyorum aklım hem.bebegimde dowm sendoronlu olursa vs diye korkuyorumgece gündüz sağlıklı olsun diye dualar ediyorum.,sizde benim gibi oldunuz mu biraz rahatlamak isiyorum korkularım bırakmıyor beni. 😔şimdiden teşekürler.