Gulerkyk Hanımlar 38+0 oldum bugün sadece sol kasığıma iğne batar gibi bir ağrı giriyor. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum acaba bu tarz bir ağrı doğum belirtisi olur mu 👼
pyymamm Gulerkyk tek tarafa baskı olmaz canım kasılmalar sıklasıyor doğumda ve belinizde ağrı oluyor . Doğum yaklaştığında da şiddeti artıyor
Busrababacan61 Gulerkyk yaşancı sancı sanırım banada çok oluyor çünkü suyun veya nişanın yada düzenli sancın gelmediği sürece doğurmazsın demişti doktor 😂
Nurhayatymnli Gulerkyk benimde bi kac gundur alt tarafimda sanci oluyo bugunde karnim adet ağrısı gibi agriyo arada geciyo
Busrababacan61 Gulerkyk normal ya o haftada bekliyorsundur bende sürekli squat yapıyorum sürekli wcye gidiyorum belki nişanım gelmiştir diye 😂😂 ama tık yok 🤦🏻♀️
Nurhayatymnli Gulerkyk evet ya cok kotu gece dönemiyorum yatamıyorum oturduğum yerden kalkamiyorum bide kilo almadim alsam ne olurdum bilmiyorum esime hep diyorum koca kari gibi oldum oturduğum yerden kalkamıyorum sabir diyoruz 😊
Gulerkyk Busrababacan61 bizde de çok ağırlaştım uyuyamıyorum oturamıyorum hayırlısı diye diye bekliyoruz 😂