Merhaba arkadaşlar 26+4 de hastaneye kaldırıldım ve nts de sancılarım çıktı yatış verdiler fakat kimse ilgilenmedi sabah kadar ağrı sancı çektim sabah kendi doktoruma gittimde üç adet serum taktı magnezyum verdi serumu yedim gün iyiydim fakat dün ve bu sabah kasılmalarım belde sıcaklık ve ağrı oluyo erken doğum riski taşıyosun dediler ama açılma falan yok bebeğim makat pozusyonundaymış ve karnım taş gibi oluyor sağ tarafıma doğru korkuyorum bugun 27. Haftamıza girdik birde ben ne zman hatrlamıyorum ama bi günde beş hurma yedim ama sadece o gün oda sanırım açılmalara sebep oluyormuş ölemi😞 bildiklerinizi yada yaşadıklarınızı etrafınızda görüp duyduklarınızı paylaşırmısınız benimle