esraakyz rabbim bir ömür ayırmasın sizi bende 10,gün önce suyunun bitmesi sebeiyle acil seseryana alındım suyu azalmis 2 kilo yavrum hala küvezde bekliyoruz hergun süt sağıp götürüyorum hergun bugün emzirdm ama minicik çok zor emzirmek gibi de değil gıdıklama gibi minicik yavrum bakalım pazartesi belki verirler sizinki emebioiyormj