Ozgebas0661 Arkadaşlar merhabalar hamileyim 15+5 haftalık soda içmenin herhangi bi zarari var mı acaba ?
sukayhanacar Ozgebas0661 her şeyin fazlası tabi ki zarar ama günde 1-2 soda içmenin zarardan çok faydası var canım
AybarsMomy Ozgebas0661 hergün 1 tane içiyorum en baştan beri 32 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar magnezyum kullanmama gerek kalmadı maden suyundaki yeterli geliyordu. 1 tane içebilirsin doktorlar öneriyor.
Ygmrcfr Ozgebas0661 Bende 2 gün önce sordum doktora sade maden suyu içebilirmiyim diye aromalı olmadığı sürece içebilirsin sadelerinden dedi canım
Ozgebas0661 Ygmrcfr işte ben sade içemiyorum ya meyveli içiyorum o bakımdan sormuştum biraz da doktora da gitmedim bu aralar 20 haftada detaylıya giderim diye düşünüyorum
Selimem Bende iki günde bir bir tane içiyorum sormadım doktora sade içiyorum bebeğe faydası var mu ki
zeyzey95 Ozgebas0661 günde 1 tane içebilirsin faydası bile var zararı yok ben 5 haftalıktan beri içiyorum
Kardelenyigit Ozgebas0661 sade maden suyu önemli kuzum hatta meyveli olanları önermiyorlar katkı olduğu için,ama canın istiyorsa iç tabi ki ben bu zamana kadar canım ne istemişse içtim yedim 😊
Nurhayatymnli Ozgebas0661 benim midem cok fazla yaniyodu gunde 3 tane içtiğim bile oluyodu bi zararinida görmedim