Mervee88 İkili taramada nasıl biliyor? Kan tahlili verdim çıktım ben. Bir sorun olursa arayacagiz, aramazsak bilin ki problem yoktur dedi. Aranmadim. Bende sorun yok nasıl olsa diye üstüne düşmedim. Tarama testi ile cinsiyetin alakasını hiç bilmiyorduum:)