Merveb46 Oturduğumda karnımda yırtılıcsk gibi bir his oluyor üst tarafında çok şiddetli bi acı sizdede oluyor mu
Gamzedngdn Merveb46 kuzum kaç haftalıksın bende de oluyordu bir ara doktora sordum bebek büyüdüğü için dedi ama yinede canını çok yakıyorsa doktora gitmelisin her kesin farklı çünkü başka bir durum da olabilir 🤲
Merveb46 Merveb46 ben 28+1 im ama yaklaşık 2 aydır oluyor.alıştım ama yinede acıyor yani bide mimarlık öğrencisiyim çizimlere ödevlere devam ediyoruz uzaktan oturmaktan çok canım yanıyor
Tugas Valla 28+ 1 haftalik oldum yaklaşık üç haftadır var doktora sordum normal dedi bebek büyüyor sığmıyor içeriye o yüzden hareket ettikçe içerisi genişliyor bunu da siz ağrılarla hissediyorsunuz dedi ne kadar zor birşey çok iyi biliyorum 😔
gulbeyazyusuf Benimde 28. Haftada başladı suan 29+2 yim hala oluyor doktoruma sordum karnın çatlıyordur dedi kakao Hindistan cevizi yağı sürüyorum azaldı bir kaç gündür
gulbeyazyusuf Benimde 28. Haftada başladı suan 29+2 yim hala oluyor doktoruma sordum karnın çatlıyordur dedi kakao Hindistan cevizi yağı sürüyorum azaldı bir kaç gündür