Rabia95 Rmys123 sebebi genelde ya embriyo sağlıksız oluyor ya da genetikte yatan bi problem oluyor. Genetik testi yaptırdım ben ilk düşükten sonra pıhtılaşma vs var mi bende diye yoktu çok şükür.
zeyzey95 Rmys123 iki düşük yaptım pıhtılaşma vardı galiba test yapmadım ama şimdiki hamilelikte doktor tedbir amaçlı kan sulandırıcı verdi 15 haftalık olduk
pyymamm Rmys123 pıhtılaşma cıktj benim. İlk kimyasal ikincisi sağlıksız kese oluşmuştu kendi düşmüştü. Gen testleri yapıldı . Pıhtılaşma için doğuma kadar iğne kullandım