Ysmnemr Merhabalar, Sefaköy Rumeli Hastanesi’ne giden, kendisi yada bir tanıdığı doğum yapan, doktoru orada olan var ise görüşlerini paylaşabilir mi? Şimdiden çok teşekkür ederim
Akduygu Ysmnemr yengem üç doğum yaptı orada. Kuzenimden yaptı. İstanbul’a gidebilsem kesinlikle rumelide yapardım. Nilgün hanımdı doktoruda. Hep der harika bir doktor diye..
Ecek Ben gidiyorum hasan beye çokda memnunum.. çok güleryüzlğ değil ama işini çok iyi yapıyor 2 hafta sonrada doğumum var kısmetse
Ysmnemr Ecek bizde hasan bey e gidiyoruz çok memnunuz gerçekten işini layiki ile yapan harika biri. Çok gereksiz muhabbete girmiyor ne gerekiyor ise onu söylüyor ki bu en büyük tercih sebebimiz. Allah bebisinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Doğumdan sonra da müsait olduğunuzda bu gönderiye tecrübelerinizi paylaşır mısınız