Rmys123 ilk gebe oldugumu öğrendiğimde 5 haftalikti kanamam oldu 6 haftalıkken kürtaj oldum içimde ölmüştü patoloji temiz çıktı ikinci kez gebe kaldım boş gebelik oldu 8 haftalıkken düşük yaptım tekrar araştırma yapıldı detaylıca genetiğe falan gittim kan pıhtılaşması varmış o yüzden kaybetmişim bebeklerimi. Şimdi yine gebeyim 5 gün oluyo ogreneli öğrenir öğrenmez doktora gittim olanları anlattım kan sulandirici iğne verdi onu vuruyorum kendime şu an herşey normal ilerliyo. İnsalllah bu sefer sağlıklı sıhhatli kucağıma alabilirim hayirlisiyla 🤲 Rabbim her isteyene versin inşallah 🤲