Bebegim27 bende bu yasıma kadar hayret ederdim ama öyle bi acısı gercekten yokmuş agdayla aldıgım yerler pütür pütür oldu kızardı eşdivenle aldıgım kısımlar o kadar yumasak ve hiçbir tahriş olmams şekildeydi agda falan becerebilcegim seyler değil birde ben kılolu hamıle aldım 27. Haftamdayım ben bile yaptımsa emınım cogu kişi yapar