Dugupa Kızlar 34 haftalık olduk ama geceleri aşırı el uyuşması ve bilek ağrısı yüzünden uyuyamiyorum bu durumu yaşayanlar var mı 🤔
Sulee1 Dugupa 31 haftalık hamileyim benimde aynı sıkıntı kollarım ellerim parmaklarım bile hem uyuşuk hem agrı yapıyor 😑
DamlaNazBay Dugupa sadece geceleri olsa amenna tüm gün uyuşuk elim kolum parmaklarım uykuya dalıyorum sabaha karşı bir acıyla uyanıyorum ellerime sıcak iğneler sokuyolar sanki ta sırtımdan omuz küreğimden başlıyo uyuşukluk ve geçmiyo kan ilacı decavit magnezyum devid 3 de içiyorum ama bana mısın demiyor 30 lu haftaların genel sorunu heralde bu bende 34+5 im birde huzursuz bacak sendromu da var bende o tuttu mu çıldırmamak ne mümkün
Emnmntmhmmt Dugupa ay benimki daha erken baslamis cok dardayim bu yüzzden ellerim parmaklarim uyuşuk gun ici gece boyu hep böyle daha 25 haftaligim ve yaklasik 1 aydir bu skintim var. Sonlara dogru artiyosa yandım ben 🙄
Mzeynepp Ben de aynıyım haftamız aynı, bir kaç haftadır el parmaklarım uyusuyor. Doktora sordum ödemden dolatı sinirler sıkışıyor dedi, el işi gerektiren şeyler yapma dedi. Ama ben günlük rutin şeylerimi yapıyorum.
Ahmedinannesi Ben de 35.haftama girdim 34 den beri avuç içlerim parmaklarım çok ağrıyor özellikle geceleri ve sabahları.Elimi açıp kapatırken uyuşukluk ve ağrı hissediyorum.Salı günü kontrolüm var soracağım doktoruma inşallah.😕
Minanin_Annesi Benimde var bugün kadın doğum norolojiye gönderdi elektrik verdiler elime ama sinir sıkışması çıkmadı. Geceleri hiç uyutmuyor sol elim özellikle jel verdi kullanmam için inşallah iyi olur
Dugupa Minanin_Annesi benim geceye ek olarak gündüzde ağrıyor özellikle baş parmağımı oynattigimda damar geriliyormuş gibi oluyor
Edos 30 haftalik hamileyim benimde 2 haftadir ayni sıkıntım var aglicak kadar oluyor. Hafta ici kontrolde soylicem bakalim🙂
HabibeGlrmr Bende aynıyım ne yazkki. 34 haftalığm. Geceleri patlicakmıs gibi şişiyo uyuşukluğu sürekli var ortopedi ye randevu aldm bakalım 😔
Dugupa DamlaNazBay bende pazartesi gideceğim ama genel de elden dirsege kadar takılan bileklik veriyorlarmış sizede verdiler mi
DamlaNazBay Dugupa yok sadece ilaçlarını iç normal olur bu dediler anneme de çok olmuş ilk hamileliğinde vücudun vitamin depoları boşalıyormuş vücud şok yaşadığı için dışardan takviyeyle beslendiği için oluyormuş düzenli içmek lazım verdikleri ilaçları umarım bi an önce geçer canım çok yanıyor açıkçası
Dugupa Emnmntmhmmt benim de ilk başta uyuşukluk vardı sonradan bu bilek agrilarina ve baş parmak oynatınca sanki damar gerilmesine çevirdi bence şimdiden doktora gidin
Emnmntmhmmt Dugupa bileklerim parmaklarim cok agriyo benimde sad3ce uyusukluk değil sanki ellerimin ortasindaki damarlar geriliyo doktoruma danistim ekstra ilac vermedi baska bi yerede yönlendirmedi sadece gece yatarken omuzlarina masaj yap dedi birde kan ilacini düzenli ic dedi 🙄
Merveersoy Dugupa ben 26.haftaya girdim bende de 1 haftadır çok sık ellerimde ve ayaklarimda uyuşma oluyor özellikle sabah uyanırken 🤔
Sinemkurtkarakussk35 Dugupa ben 27+0 yaklaşık 1 ayı geçkindirmoluyo önceden arada oluyodu ama artık sürekli uyuşuk magnezyum eksikliğindendir dedi doktor magnezyum yazdı kuzenimle bana ama sizin haftanız falan büyük bilemem 🙄