Bir hafta önce cumartesi gecesi evde otururken birden bir ıslaklık hissettim dedim bu ne ,lavaboya gittim pembe bi akıntı a dedim nişanım gelmiş .Bir duşa gireyim dedim duştan çıktım şıp şıp su ile beraber kanamam var .Tabi ben su gelme olayını hep damla damla değil de birden gelicek sanıyorum.Oysa öyle değilmiş.Bir sancı girdi ama daha öncekilerin hiçbirine benzemeyen ,ah dedim bu doğum sancısı işte böyle oluyormuş .Neyse biz çıktık hastaneye gittik. Dediler doğum başlamış suyum gelmiş bu olay gece 11sularında oluyor ,fakat açıklık 0,5cm bebek kanala girmemiş.Siz dediler eve gidin sabah 8de gelin.Açıklık konusuna gelmişken; tamamen genetik olduğunu düşünüyorum .Hamilelğim boyunca çalıştım bu yüzden hareketliydim,spor yaptım ,son dönem hurma ,adaçayı ,böğürtlen çayı,squat ,pilates hepsini yaptım ama görüldüğü gibi açılmam olmadı bilmiyorum belki bende böyledir.Neyse eve geldik benim sancılarım artmaya başladı sabah sekize kadar çektik ,hastaneye gittik tekrar kontrol ettiler açılmam 1cm i geçmiş .Bu arada evde de hep spor yaptım sancım geldiğinde açılma olsun diye .Hastanede yatışımı verdiler .Sancılarım sıklaşmaya başladı ama açılma yok doktorum dedi ki suni sancıyı deneyelim(çünkü ben diretiyorum normal olsun normal olsun diye )kendi sancımın üzerine,bir de suni sancıyı çektim akşam 8.30 açılmam 3,5 cm da kaldı doktorum mecburi sezeryana almak zorundayız dedi.Suyun azalıyor dedi,tabi ben yaklaşık 20saat sancının üzerine o kadar bitkin yorgunum ki artık ne olsa tamam diyecek moddayım .O kadar demorize oldum ki ağlayarak doğuma girdim .Spinal sezeryan ile çok şükür rabbime oğlum sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi .O kadar kısa sürdü ki anlamadım bile .Üç buçuk saat sonra Ayağı kalktım.Gerçektne çok bitkindim .Ama bir arkadaşım tavsiye vermişti onu hatırladım ,ne kdar bitkin olsan da çocuğun için toparlan kendini ağrını unut kendin ilgilen demişti .Bende öyle yapmaya çalıştım .Doğru düzgün hiç yatmadım sürekli yürüdüm sürekli.Benden sezeryan yapacaklara tavsiye ne kadar hızlı ayaklanırsanız o kadar çabuk atlatırsınız .Ben üç gün kalkamayanda biliyorum ,tamamen size bağlı.Şunu anladım ki doğum sancısı ile sezeryan ağrısını kıyaslayamıyorum şuan ki aklım olsa,açılmayacağını bilsem hiç düşünmem planlı sezeryan yapardım asla korkulacak birşey yokmuş.Zaten bebeğinizi elinize sağlıkla bir şekilde alınınca tüm hepsi unutuluyor.Rabbim herkesi tek avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻