Merry_8 Aynı sorun bizdede var 23+4 üz bi çözüm bulamıyorum sürekli suyun altında yafa beze buz sarıp öyle yatıyorum fakat oda ısınınca iyice rahatsız ediyor🤦🏻♀️
Giz4110 Ben daha 20.haftadayım ayak yanmalarım başladı bu kadar erken ah ah bu yaz nasıl geçecek kızlar 🙄
Ayseannesi Ayyucebanu merhaba bunu bende yapıyorum ama bebeğin gazlı olmasından korkuyorum, doğum yaptıysanız bebeginizde gaz problemi oldu mu acaba?
Evlat_can OzgeSelcuk bende vardı hemde uykudan uyanıyordum sırf bunun için doktora gttim ve sonuç gebelik şekeri bu yüzden yanıyormuş