Valla tatlım bende ikizlere gebeyim 9haftaliktilar sanırım evdeyim benim bi kanamam başladı bildiğin adet oluyo gibi aradaki tek fark adet kanının daha sulu hali sonra o panik doktorumu aradım dedi ki sakin ol yarın sabah gel hemen neyse gittik muayene etti beni rahimde kese etrafında kanama alani oluşmuş dedi yani düşük riski var dedi dinleneceksin dedi sonra ben eve geldim sadece wcye kalktım yemeğimi bile annem yatağıma getiriyordu eşim yurtdışında olduğu için annemde kalıyordum ve bol su içtim sonra lekelenme olarak devam etti bikac gün en sonunda bitti çok şükür şimdi 29+4 haftadayız çok şükür demek o ki korkunu endişeni o kadar iyi anlıyorum ki sakin olmaya çalış ve dinlen ayağa kalkma