sebato Çok bunalıyorum sıcaklarda sizde bunalıyormusunuz hanımlar Mersinde yaşıyorum ve 33 derece çooookkk sıcakkk doğum haziran sonu Allah temmuzu Ağustos u hamile olarak geçireceklerin yardımcısı olsun 🙏🙏🙏Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🙏🙏
Esfdnc sebato amin inşallah bende baya ter basıyor sıcaklanıyorum adıyamandayım duş almak abdest almak iyi geliyor
Yasemin00 sebato Amin valla bende sabah beri buzdolabını kapanı açar halde oldum valla ayaklarımı suya sokuyorum yanıyom cayır cayır allahım bu sıcaklara dayanamıyoruz cehennem sıcanı napacaz bilmem.düşünmek bile istemiyorum vala 🙈🙈
bilaloguzunannesi sebato mecbur kalmadıkça evden dışarı çıkmayacağım insAllah😄 yoksa valla çok sıcak dışarı çok klimayı da açarım ohh miss 😂😂
Minik_avakado1 sebato bende tarsustayım sıcaklardan konuşamaz hale geldik 3 gündür 39 derece 🤦🏻♀️ klimalar olmasa naparız bilmem birde hamilelik sıcağı çok daha farklıymış Allah yardım etsin bizlere
Zehra2604 Antalyadayım bende, bir anda sıcaklarla birlikte nemde geldi. 2 gündür pişiyorum. Yarın daha da sıcak olacakmış, doğumum Ağustos başında, nasıl geçecek böyle bilmiyorum 😒 Allah hepimize sabır versin
Dilanbingl sebato doğumum eylülde olacak nasipse şimdiden klima karşısında yayılarak geçiriyorum, Ağustosta ne yapacağım hiç bilmiyorum 😞
bburcu sebato bugün Antalya 38 dereceydi. Yarın 40 derece olacakmış 😰 sıcaktan keyfim kaçtı resmen bugün ağlayacaktım😂 klimaya yüklendik hemen
joki Biz birkaç aya taşınacağız diye klima da taktırmadık, Arçelik’in hava serinleticisi varmış, ondan sipariş ettik, kurtarır inş ⛄️
Cerenssn sebato vallaha ben dayanamiyorum agliyorum artik ya adanada yasiyorum bende duşa giriyorum su dökünce sanki cosss diye ses cikiyor 😭 allahim bu nedir