Benim de bugün 6+3 oldu kızlar:) Bulantı bazen oluyor ama genelde mide yanması çok oluyor yemeklerden sonra, çubuk kraker iyi geliyor bir de yeşil erik :) bizim de bugün kese üstten baktı görünmedi çok korktum sonra vajinal baktı göründü çok şükür. Bebek ne zaman görülüyor ki?